Samochodowa folia grafit szczotkowana. (wzór szczotkowania przebiega w kierunku długości folii).
Folia posiada klej mikrokanalikowy, który ułatwia wyprowadzanie
pęcherzyków powietrza podczas aplikacji, dzięki czemu aplikacja jest
łatwiejsza i szybsza w porównaniu do folii ze zwykłym klejem. Folia jest
termoplastyczna, idealnie nadaje się do zastosowania zewnętrznego - oklejania całych samochodów,
a także zastosowania wewnętrznego jak dekoracyjne elementy kokpitu,
deski rozdzielczej itp. W folii zastosowano mocny klej samoprzylepny,
który zabezpiecza warstwa papieru podkładowego.
Cena hurtowa rolek 30m x 152cm:
1 szt. - 659 zł brutto /szt.
2 szt. - 649 zł brutto / szt
od 3 szt. - 639 zł brutto / szt
Możliwość łączenia różnych kolorów folii szczotkowanych
Możliwość zamówienia również mniejszych rozmiarów (ceny brutto).
Zalety folii samochodowych: Foliami oklejamy pojazdy w przypadku gdy chcemy zmienić kolor nadwozia, zatuszować rysy na lakierze, a coraz częściej oklejane są nowe samochody, aby zabezpieczyć powłokę lakierniczą przed rysami, promieniowaniem UV, blaknięciem lakieru, korozją, działaniem kamieni. Foliowanie samochodów jest tańsze niż profesjonalne lakierowanie całego nadwozia. Folie posiadają klej usuwalny, w przypadku demontażu nie pozostawiają śladów na lakierze.
Instrukcja montażu:
Przed przystąpieniem do oklejania samochodu, za pomocą detergentu do
odtłuszczania powierzchni (np. alkoholem izopropylowym) należy starannie
oczyścić wszystkie elementy z kurzu, smarów, a te elementy które były
narażone na kosmetyki nabłyszczające do plastiku (np. elementy kokpitu,
listwy boczne) zmatowieć aby zachować dobrą przyczepność folii do
podłoża. Montaż folii odbywa się na sucho. Minimalna temperatura
pomieszczenia podczas oklejania samochodu to 10 stopni, optymalna to ok.
18-20 stopni. Podczas montażu folia powinna zostać podgrzana (najlepiej
opalarką) co wpłynie na lepszą plastyczność oraz przyczepność przy
oklejaniu wyprofilowanych elementów. Do oklejania niezbędna jest rakla
do wygładzania, dzięki której pozbędziemy się pęcherzy powietrza, nożyk,
oraz szmatka. Po zmierzeniu potrzebnego odcinka folii należy go
przyciąć z uwzględnionym zapasem z każdej strony. Wygładzanie raklą
zaczynamy od środka oklejonego elementu, ku brzegom. Po oklejeniu należy
zawinąć folię do wewnątrz oklejanego elementu i odciąć zbędny nadmiar
pozostawiając kilka centymetrów. Nie należy przycinać folii równo z
krawędziami pojazdu – pomoże to uniknąć negatywnych skutków w postaci
kurczenia się folii i mechanicznych uszkodzeń np. podczas mycia auta. W
przypadku aplikacji na powierzchniach o głębokich przetłoczeniach, na
krawędziach, w miejscach występowania dużych naprężeń, bądź miejscach
narażonych na odchodzenie folii, możemy użyć primera który zwiększy siłę
przyczepności kleju do powierzchni aplikacji. Aby uniknąć zarysowania
folii podczas aplikacji (folie o wysokim połysku są na to narażone),
należy użyć rakli z filcem, a na zewnętrzną część folii użyjmy
spryskiwacza z wodą aby nie dociskać raklą na suchej powierzchni, możemy
użyć również specjalnych rękawiczek do wygładzania. W przypadku kiedy
chcemy coś poprawić, folię można delikatnie odkleić w granicach rozsądku
przy użyciu wyższej temperatury oraz ponownie przykleić. Zbyt mocne
naciągnięcie folii lub naciągnięcie bez odpowiedniej temperatury może
spowodować że folia może pęknąć. W przypadku oklejania samochodu po raz
pierwszy, należy uwzględnić ewentualny zapas na poprawki, skomplikowany
element nie zawsze uda się okleić za pierwszym razem a z każdym kolejnym
elementem nabiera się doświadczenia. Pojazd po montażu przez 24h
powinien pozostać w temperaturze jaka była w pomieszczeniu, aby uniknąć
różnicy temperatury które może spowodować skurczenie się folii.
Mycie oraz pielęgnacja:
Najbardziej właściwe jest mycie samochodu ręczne, przy użyciu miękkiej ściereczki oraz wody z detergentem. Myjnia ciśnieniowa z proszkiem skróci żywotność folii. Folii nie nabłyszcza się przez około 3 tygodnie od oklejenia, po tym czasie możemy stosować teflonowe lub silikonowe środki do nabłyszczania, które nie zawierają żadnych wosków.
Demontaż folii:
W przypadku demontażu folii, należy zerwać przy użyciu wyższej temperatury. Folia posiada klej usuwalny, jednak mogą pozostać resztki kleju które należy usunąć za pomocą zmywacza przemysłowego.
Podstawowe dane techniczne:
-Folia Eko PVC polimerowa, samoprzylepna
-Klej akrylowy usuwalny z systemem mikrokanalikowym
-Odporność na temperatury od -38C do +110C.
-grubość folii ok. 100 mikronów.
W pozostałych zakładkach można znaleźć niezbędne narzędzia, zestawy narzędzi do wygładzania oraz nożyk, płyny, taśmy do cięcia folii, itp.