Złota perła (chrom mat)


Samochodowa folia zlota satyna. Folia posiada klej mikrokanalikowy, który ułatwia wyprowadzanie pęcherzyków powietrza podczas aplikacji, dzięki czemu aplikacja jest łatwiejsza i szybsza w porównaniu do folii ze zwykłym klejem. Folia jest termoplastyczna, idealnie nadaje się do zastosowania zewnętrznego - oklejania całych samochodów, a także zastosowania wewnętrznego jak dekoracyjne elementy kokpitu, deski rozdzielczej itp. W folii zastosowano mocny klej samoprzylepny, który zabezpiecza warstwa papieru podkładowego.


Cena hurtowa rolek 20m x 152cm:

1 szt. - 520 zł brutto /szt.

2 szt. - 510 zł brutto /szt.

od 3 szt. - 499 zł brutto /szt.


Możliwość łączenia różnych kolorów folii satynowych

 

Możliwość zamówienia również mniejszych rozmiarów (ceny brutto).

  • ODCINEK 50 cm X 152 cm (25 ZŁ)
  • ODCINEK 100 cm X 152 cm (50 ZŁ)
  • ODCINEK 150 cm x 152 cm (75 ZŁ)
  • ODCINEK 200 cm x 152 cm (100 ZŁ)
  • ODCINEK 250 cm x 152 cm (125 ZŁ)
  • ODCINEK 300 cm x 152 cm (150 ZŁ)
  • ODCINEK 350 cm x 152 cm (175 ZŁ)

ITD… za każde 50 cm długości folii płaci się 25 zł więcej.


    Zalety folii samochodowych:

    Foliami oklejamy pojazdy w przypadku gdy chcemy zmienić kolor nadwozia, zatuszować rysy na lakierze, a coraz częściej oklejane są nowe samochody, aby zabezpieczyć powłokę lakierniczą przed rysami, promieniowaniem UV, blaknięciem lakieru, korozją, działaniem kamieni. Foliowanie samochodów jest tańsze niż profesjonalne lakierowanie całego nadwozia. Folie posiadają klej usuwalny, w przypadku demontażu nie pozostawiają śladów na lakierze.

    Instrukcja montażu:

    Przed przystąpieniem do oklejania samochodu, za pomocą detergentu do odtłuszczania powierzchni (np. alkoholem izopropylowym) należy starannie oczyścić wszystkie elementy z kurzu, smarów, a te elementy które były narażone na kosmetyki nabłyszczające do plastiku (np. elementy kokpitu, listwy boczne) zmatowieć aby zachować dobrą przyczepność folii do podłoża. Montaż folii odbywa się na sucho. Minimalna temperatura pomieszczenia podczas oklejania samochodu to 10 stopni, optymalna to ok. 18-20 stopni. Podczas montażu folia powinna zostać podgrzana (najlepiej opalarką) co wpłynie na lepszą plastyczność oraz przyczepność przy oklejaniu wyprofilowanych elementów. Do oklejania niezbędna jest rakla do wygładzania, dzięki której pozbędziemy się pęcherzy powietrza, nożyk, oraz szmatka. Po zmierzeniu potrzebnego odcinka folii należy go przyciąć z uwzględnionym zapasem z każdej strony. Wygładzanie raklą zaczynamy od środka oklejonego elementu, ku brzegom. Po oklejeniu należy zawinąć folię do wewnątrz oklejanego elementu i odciąć zbędny nadmiar pozostawiając kilka centymetrów. Nie należy przycinać folii równo z krawędziami pojazdu – pomoże to uniknąć negatywnych skutków w postaci kurczenia się folii i mechanicznych uszkodzeń np. podczas mycia auta. W przypadku aplikacji na powierzchniach o głębokich przetłoczeniach, na krawędziach, w miejscach występowania dużych naprężeń, bądź miejscach narażonych na odchodzenie folii, możemy użyć primera który zwiększy siłę przyczepności kleju do powierzchni aplikacji. Aby uniknąć zarysowania folii podczas aplikacji (folie o wysokim połysku są na to narażone), należy użyć rakli z filcem, a na zewnętrzną część folii użyjmy spryskiwacza z wodą aby nie dociskać raklą na suchej powierzchni, możemy użyć również specjalnych rękawiczek do wygładzania. W przypadku kiedy chcemy coś poprawić, folię można delikatnie odkleić w granicach rozsądku przy użyciu wyższej temperatury oraz ponownie przykleić. Zbyt mocne naciągnięcie folii lub naciągnięcie bez odpowiedniej temperatury może spowodować że folia może pęknąć. W przypadku oklejania samochodu po raz pierwszy, należy uwzględnić ewentualny zapas na poprawki, skomplikowany element nie zawsze uda się okleić za pierwszym razem a z każdym kolejnym elementem nabiera się doświadczenia. Pojazd po montażu przez 24h powinien pozostać w temperaturze jaka była w pomieszczeniu, aby uniknąć różnicy temperatury które może spowodować skurczenie się folii.

    Mycie oraz pielęgnacja:
    Najbardziej właściwe jest mycie samochodu ręczne, przy użyciu miękkiej ściereczki oraz wody z detergentem. Myjnia ciśnieniowa z proszkiem skróci żywotność folii. Folii nie nabłyszcza się przez około 3 tygodnie od oklejenia, po tym czasie możemy stosować teflonowe lub silikonowe środki do nabłyszczania, które nie zawierają żadnych wosków.

    Demontaż folii:
    W przypadku demontażu folii, należy zerwać przy użyciu wyższej temperatury. Folia posiada klej usuwalny, jednak mogą pozostać resztki kleju które należy usunąć za pomocą zmywacza przemysłowego.

    Folię pakujemy i wysyłamy w twardej tubie aby uchronić ją przed zniszczeniem.

    Podstawowe dane techniczne:

    -Folia Eko PVC polimerowa, samoprzylepna

    -Klej akrylowy usuwalny z systemem mikrokanalikowym

    -Odporność na temperatury od -38C do +110C.

    -grubość folii ok. 100 mikronów.


    W pozostałych zakładkach można znaleźć niezbędne narzędzia, zestawy narzędzi do wygładzania oraz nożyk, płyny, taśmy do cięcia folii, itp.