Wysokiej jakości samochodowa folia o bardzo dobrej imitacji. Folia
jest termoplastyczna, idealnie nadaje się do oklejania samochodów, a
także wnętrza pojazdu, deski rozdzielczej itp. Posiada unikalny system
mikrokanalików ułatwiający wypychanie pęcherzyków powietrza podczas
aplikacji dzięki czemu montaż jest znacznie łatwiejszy od oklejania
zwykłymi foliami. W folii zastosowano bardzo mocny klej dzięki czemu
trzyma się świetnie i nie odkleja. Folia jest też odporna na promienie
UV, czynniki atmosferyczne, temperaturę, wodę, zarysowania, środki
chemiczne.
Cena hurtowa rolek 20m x 152cm:
1 szt. - 499 zł brutto /szt.
2 szt. - 489 zł brutto /szt.
od 3 szt. - 479 zł brutto /szt.
Możliwość łączenia różnych kolorów folii metallic
Możliwość zamówienia również mniejszych rozmiarów (ceny brutto).
- ODCINEK 50 cm X 152 cm (24 ZŁ)
- ODCINEK 100 cm X 152 cm (48 ZŁ)
- ODCINEK 150 cm x 152 cm (72 ZŁ)
- ODCINEK 200 cm x 152 cm (96 ZŁ)
- ODCINEK 250 cm x 152 cm (120 ZŁ)
- ODCINEK 300 cm x 152 cm (144 ZŁ)
- ODCINEK 350 cm x 152 cm (168 ZŁ)
- itd... każde następne 50cm długości folii to dodatkowo 24 zł.
Zalety folii samochodowych:
Foliami oklejamy pojazdy w przypadku gdy chcemy zmienić kolor
nadwozia, zatuszować rysy na lakierze, a coraz częściej oklejane są nowe
samochody, aby zabezpieczyć powłokę lakierniczą przed rysami,
promieniowaniem UV, blaknięciem lakieru, korozją, działaniem kamieni.
Foliowanie samochodów jest tańsze niż profesjonalne lakierowanie całego
nadwozia. Folie posiadają klej usuwalny, w przypadku demontażu nie
pozostawiają śladów na lakierze.
Instrukcja montażu:
Przed przystąpieniem do oklejania samochodu, za pomocą detergentu do
odtłuszczania powierzchni należy starannie oczyścić wszystkie elementy z
kurzu, smarów, a te elementy które były narażone na kosmetyki
nabłyszczające do plastiku (np. elementy kokpitu, listwy boczne)
zmatowieć aby zachować dobrą przyczepność folii do podłoża.
Montaż folii odbywa się na sucho. Minimalna temperatura pomieszczenia
podczas oklejania samochodu to 10 stopni, optymalna to ok. 20 stopni.
Podczas montażu folia powinna zostać podgrzana (opalarka, suszarka) co
wpłynie na lepszą plastyczność oraz przyczepność przy oklejaniu
wyprofilowanych elementów. Do oklejania niezbędna jest rakla do
wygładzania, dzięki której pozbędziemy się pęcherzy powietrza, nożyk,
oraz szmatka. Po zmierzeniu potrzebnego odcinka folii należy go przyciąć
z uwzględnionym zapasem z każdej strony. Wygładzanie raklą zaczynamy od
środka oklejonego elementu, ku brzegom. Po oklejeniu należy zawinąć
folię do wewnątrz oklejanego elementu i odciąć zbędny nadmiar
pozostawiając kilka centymetrów. Nie należy przycinać folii równo z
krawędziami pojazdu – pomoże to uniknąć negatywnych skutków w postaci
kurczenia się folii i mechanicznych uszkodzeń np. podczas mycia auta.
Aby uniknąć zarysowania folii podczas dociskania raklą (folie połyskowe,
lustrzane są na to narażone) do rakli można przyłożyć kawałek miękkiego
materiału lub nakleić filc, a na zewnętrzną część folii szczególnie
narażonych na rysowanie popsikać płyn do szyb lub użyć specjalnych
rękawiczek do wygładzania. W przypadku kiedy chcemy coś poprawić, folię
można delikatnie odkleić w granicach rozsądku przy użyciu wyższej
temperatury oraz ponownie przykleić. Zbyt mocne naciągnięcie folii lub
naciągnięcie bez odpowiedniej temperatury może spowodować że folia może
pęknąć. W przypadku oklejania samochodu po raz pierwszy, należy
uwzględnić ewentualny zapas na poprawki, skomplikowany element nie
zawsze uda się okleić za pierwszym razem a z każdym kolejnym elementem
nabiera się doświadczenia. Pojazd po montażu przez 24h powinien pozostać
w temperaturze jaka była w pomieszczeniu, aby uniknąć różnicy
temperatury które może spowodować skurczenie się folii, np. kiedy
wyjedziemy z ciepłego garażu a na zewnątrz jest chłodno.
Mycie oraz pielęgnacja:
Najbardziej właściwe jest mycie samochodu ręczne, przy użyciu miękkiej
ściereczki oraz wody z detergentem. Myjnia ciśnieniowa z proszkiem
skróci żywotność folii. Folii nie nabłyszcza się przez około 3 tygodnie
od oklejenia, po tym czasie możemy stosować teflonowe lub silikonowe
środki do nabłyszczania, które nie zawierają żadnych wosków.
Demontaż folii:
W przypadku demontażu folii, należy zerwać przy użyciu wyższej
temperatury. Folia posiada klej usuwalny, jednak mogą pozostać resztki
kleju które należy usunąć za pomocą zmywacza przemysłowego.
Specyfikacja:
- Długość rolki 20 metrów
- Szerokość 152 cm
- Kolor czerwona metallic
- Folia PVC wysokopolimerowa
- Klej akrylowy usuwalny
- Odporność na promieniowanie UV
- Wysoka Elastyczność
- Wytrzymałość temp: -38C / +110 C
- Grubość: 105 mikronów
- Materiał: Eko PVC
W pozostałych zakładkach można znaleźć niezbędne narzędzia,
zestawy narzędzi do wygładzania oraz nożyk, płyny, taśmy do cięcia
folii, itp.
Folie metallic posiadają bezbarwną ochronną folię którą zdejmujemy z folii właściwej.