Folia do przyciemniania lamp samochodowych

Folia przyciemniająca lub do zmiany koloru lamp. Folia jest termoplastyczna, dopasowuje się do kształtu każdej lampy.

 

Folia jest trójwarstwowa:

1. Papier podkładowy

2. Ozdobna folia właściwa

3. Folia ochronna


Cennik folii 10m x 30cm z możliwością łączenia poniższych kolorów.

  • czarna jasna połysk
  • czarna ciemna połysk
  • czarna matowa
  • bezbarwna
  • czerwona
  • żółto - złota
  • żółta neon
  • niebieska jasna

1 szt. – 54 zł brutto / szt.
2–5 szt. – 39 zł brutto / szt.
6-11 szt. – 35 zł brutto/ szt.
od 12 szt. – 30,50 zł brutto/ szt.

od 24 szt. 29 zł brutto/ szt.

W przypadku zakupu detalicznego na metry – 15 zł za metr bieżący.



 -----------------------------------------------------------------------------------------

Cennik folii 10m x 30cm  z możliwością łączenia poniższych kolorów:

  • niebieski kameleon
  • bezbarwny kameleon

1 szt. – 62 zł brutto / szt.
2–5 szt. – 47 zł brutto / szt.
6-11 szt. – 44 zł brutto/ szt.
od 12 szt. – 42,50 zł brutto/ szt.

od 24 szt. 41 zł brutto/ szt.

W przypadku zakupu detalicznego na metry – 15 zł za metr bieżący.

 

Folia odporna jest na czynniki zewnętrzne (deszcz, słońce, temperatura, ścieranie). Wysoka elastyczność, folia idealnie chroni lampę przed zarysowaniem, uszkodzeniem. Nakleja się na zewnętrzną stronę lampy bez konieczności rozklejania klosza, posiada klej usuwalny który po demontażu nie zostawi śladów. 

 

Montaż:

Przyciemnianie lamp wymaga zdolności manualnych lub chociaż niewielkiej wiedzy z zakresu oklejania samochodów,  dla początkujących zalecamy obejrzenie filmu instruktażowego. Materiały jakie powinniśmy zgromadzić to płyn do odtłuszczania, czystą szmatkę, nożyk do tapet, płyn aplikacyjny, rakla z filcem, opalarka.

Krok po kroku:

1. Odtłuszczenie lamp np. benzyną ekstrakcyjną lub alkoholem izopropylowym. Należy zrobić to starannie aby zachować jak najlepszą przyczepność.

2. Wycięcie rozmiaru folii pasującego do klosza uwzględniając zapas z każdej strony.

3. Zdejmujemy warstwy ochronne z folii a następnie spryskujemy klosz oraz folię od strony kleju  płynem aplikacyjnym lub własnym roztworem (np. kilka kropli dziecięcego płynu do kąpieli Johnson's baby na 1 litr wody)  Folię nakładamy ostrożnie i z wykorzystaniem rakli z filcem, która pomoże skorygować wszelkie nierówności, bąble z powietrza, resztki wody jednocześnie używając źródła ciepłego powietrza. Nie należy przycinać folii równo z krawędziami pojazdu – pomoże to uniknąć negatywnych skutków w postaci kurczenia się folii i mechanicznych uszkodzeń np. podczas mycia auta. Nie należy nadmiernie rozciągać folii. Folia może być rozciągana co ułatwia jej montaż, jednak elastyczność nie jest nieograniczona. Nadmierne rozciągnięcie folii może prowadzić do cofania się folii lub palcowania wzdłuż krawędzi.

4. Odcinamy nożykiem wystające fragmenty folii.

Technika naklejania na mokro czy na sucho:  Zdecydowana większość nakłada folię na mokro, wyprowadzenie pęcherzy wydaje się wtedy znacznie prostsze. Klej mocniej zwiąże dopiero po odparowaniu wody, a niewielkie kropelki płynu których nie udało się wyprowadzić, po kilku dniach lub tygodniach mogą samoczynnie odparować. Przy technice na sucho klej zwiąże od razu po naklejeniu, ale dużo trudniejsze jest wyprowadzenie pęcherzy powietrza.

 

 W pozostałych zakładkach można znaleźć niezbędne narzędzia, zestawy narzędzi do wygładzania oraz nożyk, płyny do odtłuszczania, taśmy do cięcia folii, itp