Folia przyciemniająca lub do zmiany koloru lamp. Folia jest termoplastyczna, dopasowuje się do kształtu każdej lampy.
Folia jest trójwarstwowa:
1. Papier podkładowy
2. Ozdobna folia właściwa
3. Folia ochronna
Cennik folii 10m x 30cm z możliwością łączenia poniższych kolorów.
- czarna jasna połysk
- czarna ciemna połysk
- czarna matowa
- bezbarwna
- czerwona
- żółto - złota
- żółta neon
- niebieska jasna
1 szt. – 54 zł brutto / szt.
2–5 szt. – 39 zł brutto / szt.
6-11 szt. – 35 zł brutto/ szt.
od 12 szt. – 29,50 zł brutto/ szt.
od 24 szt. – 28 zł brutto/ szt.
W przypadku zakupu detalicznego na metry – 15 zł za metr bieżący.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Cennik folii 10m x 30cm z możliwością łączenia poniższych kolorów:
- niebieski kameleon
- bezbarwny kameleon
1 szt. – 62 zł brutto / szt.
2–5 szt. – 47 zł brutto / szt.
6-11 szt. – 44 zł brutto/ szt.
od 12 szt. – 42,50 zł brutto/ szt.
od 24 szt. – 41 zł brutto/ szt.
W przypadku zakupu detalicznego na metry – 15 zł za metr bieżący.
Folia odporna jest na czynniki zewnętrzne (deszcz, słońce, temperatura, ścieranie). Wysoka elastyczność, folia idealnie chroni lampę przed zarysowaniem, uszkodzeniem. Nakleja się na zewnętrzną stronę lampy bez konieczności rozklejania klosza, posiada klej usuwalny który po demontażu nie zostawi śladów.
Montaż:
Przyciemnianie lamp wymaga zdolności manualnych
lub chociaż niewielkiej wiedzy z zakresu oklejania samochodów, dla
początkujących zalecamy obejrzenie filmu instruktażowego. Materiały
jakie powinniśmy zgromadzić to płyn do odtłuszczania, czystą szmatkę,
nożyk do tapet, płyn aplikacyjny, rakla z filcem, opalarka.
Krok po kroku:
1.
Odtłuszczenie lamp np. benzyną ekstrakcyjną lub alkoholem
izopropylowym. Należy zrobić to starannie aby zachować jak najlepszą
przyczepność.
2. Wycięcie rozmiaru folii pasującego do klosza uwzględniając zapas z każdej strony.
3.
Zdejmujemy warstwy ochronne z folii a następnie spryskujemy klosz oraz
folię od strony kleju płynem aplikacyjnym lub własnym roztworem (np.
kilka kropli dziecięcego płynu do kąpieli Johnson's baby na 1 litr
wody) Folię nakładamy ostrożnie i z wykorzystaniem rakli z filcem,
która pomoże skorygować wszelkie nierówności, bąble z powietrza, resztki
wody jednocześnie używając źródła ciepłego powietrza. Nie należy
przycinać folii równo z krawędziami pojazdu – pomoże to uniknąć
negatywnych skutków w postaci kurczenia się folii i mechanicznych
uszkodzeń np. podczas mycia auta. Nie należy nadmiernie rozciągać folii.
Folia może być rozciągana co ułatwia jej montaż, jednak elastyczność
nie jest nieograniczona. Nadmierne rozciągnięcie folii może prowadzić do
cofania się folii lub palcowania wzdłuż krawędzi.
4. Odcinamy nożykiem wystające fragmenty folii.
Technika naklejania na mokro czy na sucho: Zdecydowana większość nakłada folię na mokro, wyprowadzenie pęcherzy
wydaje się wtedy znacznie prostsze. Klej mocniej zwiąże dopiero po
odparowaniu wody, a niewielkie kropelki płynu których nie udało się
wyprowadzić, po kilku dniach lub tygodniach mogą samoczynnie odparować.
Przy technice na sucho klej zwiąże od razu po naklejeniu, ale dużo
trudniejsze jest wyprowadzenie pęcherzy powietrza.
W pozostałych zakładkach można znaleźć niezbędne narzędzia, zestawy narzędzi do wygładzania oraz nożyk, płyny do odtłuszczania, taśmy do cięcia folii, itp