790 885 870
adrian.cat@interia.pl

Folia złota szczotkowana

Folia złota szczotkowana.

Wysokiej jakości samochodowa folia o strukturze szczotkowanej (szczotkowana w kierunku długości folii). Folia jest termoplastyczna, idealnie nadaje się do oklejania samochodów, a także wnętrza pojazdu, deski rozdzielczej itp. Posiada unikalny system mikrokanalików ułatwiający wypychanie pęcherzyków powietrza podczas aplikacji dzięki czemu montaż jest znacznie łatwiejszy od oklejania zwykłymi foliami. W folii zastosowano bardzo mocny klej dzięki czemu trzyma się świetnie i nie odkleja. Folia jest też odporna na promienie UV, czynniki atmosferyczne, temperaturę, wodę, zarysowania, środki chemiczne.

Zalety folii samochodowych: Foliami oklejamy pojazdy w przypadku gdy chcemy zmienić kolor nadwozia, zatuszować rysy na lakierze, a coraz częściej oklejane są nowe samochody, aby zabezpieczyć powłokę lakierniczą przed rysami, promieniowaniem UV, blaknięciem lakieru, korozją, działaniem kamieni. Foliowanie samochodów jest tańsze niż profesjonalne lakierowanie całego nadwozia. Folie posiadają klej usuwalny, w przypadku demontażu nie pozostawiają śladów na lakierze.

 

Przy zakupie jednej szt. folii 30m x 152cm cena za rolkę wynosi 335 zł. brutto.

Przy zakupie dwóch szt. folii 30m x 152cm folii złotej szczotkowanej cena za rolkę wynosi 319zł. brutto.

Możliwość zamówienia również mniejszych rozmiarów (ceny brutto).

  • ODCINEK 50 cm X 152 cm (10 ZŁ)
  • ODCINEK 100 cm X 152 cm (20 ZŁ)
  • ODCINEK 150 cm x 152 cm (30 ZŁ)
  • ODCINEK 200 cm x 152 cm (40 ZŁ)
  • ODCINEK 250 cm x 152 cm (50 ZŁ)
  • ODCINEK 300 cm x 152 cm (60 ZŁ)
  • ODCINEK 350 cm x 152 cm (70 ZŁ)

ITD… za każde 50 cm długości folii płaci się 10 zł więcej.

Folię pakujemy i wysyłamy w twardej tubie aby uchronić ją przed zniszczeniem.

 

Instrukcja montażu:

Przed przystąpieniem do oklejania samochodu, za pomocą detergentu do odtłuszczania powierzchni należy starannie oczyścić wszystkie elementy z kurzu, smarów, a te elementy które były narażone na kosmetyki nabłyszczające do plastiku (np. elementy kokpitu, listwy boczne) zmatowieć aby zachować dobrą przyczepność folii do podłoża.
Montaż folii odbywa się na sucho. Minimalna temperatura pomieszczenia podczas oklejania samochodu to 10 stopni, optymalna to ok. 20 stopni.  Podczas montażu folia powinna zostać podgrzana (opalarka, suszarka) co wpłynie na lepszą plastyczność oraz przyczepność przy oklejaniu wyprofilowanych elementów. Do oklejania niezbędna jest rakla do wygładzania, dzięki której pozbędziemy się pęcherzy powietrza, nożyk, oraz szmatka. Po zmierzeniu potrzebnego odcinka folii należy go przyciąć z uwzględnionym zapasem z każdej strony. Wygładzanie raklą zaczynamy od środka oklejonego elementu, ku brzegom. Po oklejeniu należy zawinąć folię do wewnątrz oklejanego elementu i odciąć zbędny nadmiar pozostawiając kilka centymetrów.  Nie należy przycinać folii równo z krawędziami pojazdu – pomoże to uniknąć negatywnych skutków w postaci kurczenia się folii i mechanicznych uszkodzeń np. podczas mycia auta. Aby uniknąć zarysowania folii podczas dociskania raklą (folie połyskowe, lustrzane są na to narażone) do rakli można przyłożyć kawałek miękkiego materiału lub nakleić filc, a na zewnętrzną część folii szczególnie narażonych na rysowanie popsikać płyn do szyb lub użyć specjalnych rękawiczek do wygładzania. W przypadku kiedy chcemy coś poprawić, folię można delikatnie odkleić w granicach rozsądku przy użyciu wyższej temperatury oraz ponownie przykleić. Zbyt mocne naciągnięcie folii lub naciągnięcie bez odpowiedniej temperatury może spowodować że folia może pęknąć. W przypadku oklejania samochodu po raz pierwszy, należy uwzględnić ewentualny zapas na poprawki, skomplikowany element nie zawsze uda się okleić za pierwszym razem a z każdym kolejnym elementem nabiera się doświadczenia. Pojazd po montażu przez 24h powinien pozostać w temperaturze jaka była w pomieszczeniu, aby uniknąć różnicy temperatury które może spowodować skurczenie się folii, np. kiedy wyjedziemy z ciepłego garażu a na zewnątrz jest chłodno.

Mycie oraz pielęgnacja:
Najbardziej właściwe jest mycie samochodu ręczne, przy użyciu miękkiej ściereczki oraz wody z detergentem. Myjnia ciśnieniowa z proszkiem skróci żywotność folii. Folii nie nabłyszcza się przez około 3 tygodnie od oklejenia, po tym czasie możemy stosować teflonowe lub silikonowe środki do nabłyszczania, które nie zawierają żadnych wosków.

Demontaż folii:
W przypadku demontażu folii, należy zerwać przy użyciu wyższej temperatury. Folia posiada klej usuwalny, jednak mogą pozostać resztki kleju które należy usunąć za pomocą zmywacza przemysłowego.

 

Specyfikacja:

  • Długość rolki 30 metrów
  • Szerokość 152 cm
  • Struktura szczotkowana
  • Samoprzylepna
  • Folia PVC wysokopolimerowa
  • Klej akrylowy usuwalny
  • Odporność na promieniowanie UV
  • Wysoka elastyczność
  • Wytrzymałość temp: -38C / +110 C
  • Grubość: 105 mikronów
  • Materiał: Eko PVC

Narzędzia pomocne do oklejania:

  • Rakla 1 szt. – 7 zł
  • Nożyk do folii 1 szt. – 3 zł
    lub
  • Cały zestaw 7 narzędzi za 35 zł