790 885 870
adrian.cat@interia.pl

Folia bezbarwna samoprzylepna

PPF Ochronna folia samochodowa.

Folia jest termoplastyczna po podgrzaniu, nadaje się do oklejania elementów karoseryjnych (progi wewnętrzne, lampy, lusterka, zderzak, maska itp). Zastosowanie również na innych przedmiotach ulegającym skutkom otarć lub rysowaniu, w celu zabezpieczenia czy zalaminowania. Folia składa się z 3 warstw, z czego jedną folię zdejmujemy z powierzchni kleju, a drugą folię ochronną zdejmujemy z folii właściwej.  W folii zastosowano mocny klej dzięki czemu trzyma się świetnie i nie odkleja. Folia jest też odporna na promienie UV, czynniki atmosferyczne, temperaturę, wodę, sól drogową.

Przy zakupie jednej szt. folii 15m x 152cm cena za rolkę wynosi 350 zł. brutto.

Przy zakupie dwóch szt.  15m x 152cm folii bezbarwnej cena za rolkę wynosi 340 zł. brutto.

 

Możliwość zamówienia również mniejszych rozmiarów (ceny brutto):

ODCINEK 50 cm X 152 cm (18 ZŁ)
ODCINEK 100 cm X 152 cm (36 ZŁ)
ODCINEK 150 cm x 152 cm (54 ZŁ)
ODCINEK 200 cm x 152 cm (72 ZŁ)
ODCINEK 250 cm x 152 cm (90 ZŁ)
ODCINEK 300 cm x 152 cm (108 ZŁ)
ODCINEK 350 cm x 152 cm (126 ZŁ)
itd… za każde 50cm długości folii wychodzi dodatkowo 18 zł.

Zalety stosowania folii ochronnych:

Folie posiadają klej usuwalny nie pozostawiający śladów na lakierze, zabezpieczają powłokę lakierniczą przed rysami, promieniowaniem UV, blaknięciem lakieru, korozją, działaniem kamieni. Foliowanie samochodów jest tańsze niż profesjonalne lakierowanie całego nadwozia.

Instrukcja montażu:

Przed przystąpieniem do oklejania samochodu, za pomocą detergentu do odtłuszczania powierzchni należy starannie oczyścić wszystkie elementy z kurzu, smarów, a te elementy które były narażone na kosmetyki nabłyszczające do plastiku (np. elementy kokpitu, listwy boczne) zmatowieć aby zachować dobrą przyczepność folii do podłoża. Minimalna temperatura pomieszczenia podczas oklejania samochodu to 10 stopni, optymalna to ok. 20 stopni. Podczas montażu folia powinna zostać podgrzana opalarką co wpłynie na lepszą plastyczność oraz przyczepność przy oklejaniu wyprofilowanych elementów. Do oklejania niezbędna jest rakla do wygładzania, dzięki której pozbędziemy się pęcherzy powietrza, nożyk, oraz szmatka z mikrofibry. Po zmierzeniu potrzebnego odcinka folii należy go przyciąć z uwzględnionym zapasem z każdej strony. Powierzchnię karoserii na którą będziemy instalować folię należy spryskać roztworem poślizgowym, stosujemy 2-3 kropli szamponu Johnson’s baby Shampoo na litr wody lub stosujemy mieszankę roztworu – Mniej niż 10% alkoholu izopropylowego i 90% wody destylowanej (zapewnia natychmiastową przyczepność kleju). Rozprowadź roztwór poślizgowy po powierzchni, a następnie zbierz go przy pomocy rakli, aby usunąć kłaczki lub mikrowłókna, które pozostały na powierzchni. Folia powinna przez cały czas instalacji pozostawać nawilżona roztworem poślizgowym. Umożliwia to gładkie przesuwanie raklą po powierzchni. Należy za każdym razem ściągać wodę z powierzchni, na której została zamocowana folia. Po zamocowaniu folii na danej powierzchni nie należy ściągać na nią z powrotem wody. Wygładzanie raklą zaczynamy od środka oklejonego elementu, ku brzegom. Po oklejeniu należy zawinąć folię do wewnątrz oklejanego elementu i odciąć zbędny nadmiar pozostawiając kilka centymetrów.  Nie należy przycinać folii równo z krawędziami pojazdu – pomoże to uniknąć negatywnych skutków w postaci kurczenia się folii i mechanicznych uszkodzeń np. podczas mycia auta. Nie należy nadmiernie rozciągać folii. Folia może być rozciągana, co ułatwia jej montaż, jednak elastyczność tego produktu jest ograniczona. Nadmierne rozciągnięcie folii może prowadzić do cofania się folii lub palcowania wzdłuż krawędzi. Aby uniknąć zarysowania folii podczas dociskania raklą, do rakli można przyłożyć kawałek miękkiego materiału lub nakleić filc lub użyć specjalnych rękawiczek do wygładzania. W przypadku kiedy chcemy coś poprawić, folię można delikatnie odkleić w granicach rozsądku przy użyciu wyższej temperatury oraz ponownie przykleić. W przypadku oklejania elementów po raz pierwszy, należy uwzględnić ewentualny zapas na poprawki, skomplikowany element nie zawsze uda się okleić za pierwszym razem a z każdym kolejnym elementem nabiera się doświadczenia. Pojazd po montażu przez 24h powinien pozostać w temperaturze jaka była w pomieszczeniu, aby uniknąć różnicy temperatury które może spowodować skurczenie się folii, np. kiedy wyjedziemy z ciepłego garażu a na zewnątrz jest chłodno.

Demontaż folii:

W przypadku demontażu folii, należy zerwać przy użyciu wyższej temperatury. Folia posiada klej usuwalny, jednak mogą pozostać resztki kleju które należy usunąć za pomocą zmywacza przemysłowego.

Folię pakujemy i wysyłamy w twardej tubie aby uchronić ją przed zniszczeniem.

Specyfikacja:

  • Długość rolki 15 metrów
  • Szerokość 152 cm
  • Samoprzylepna
  • Klej akrylowy usuwalny
  • Odporność na promieniowanie UV
  • Wytrzymałość temp: -38C / +108 C
  • Grubość: 120 mikronów
  • Materiał: Eko PVC

W pozostałych zakładkach można znaleźć niezbędne narzędzia, zestawy narzędzi do wygładzania oraz nożyk, płyny, taśmy do cięcia folii, itp.