790 885 870
adrian.cat@interia.pl

Dodatkowe informacje

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: CEIDG

Dane firmy:
Dariusz Supeł Firma Handlowa
ul. Zielona 62
42-512 Sarnów

NIP: 9541183809
REGON: 273726969

Telefon: 790 885 870
E-mail: adrian.cat@interia.pl

Wszystkie ceny podane na stronie internetowej zawierają podatek VAT.  Na każdy sprzedany produkt wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Przesyłki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówiony produkt dostarczany jest przez Pocztę Polską.

Forma płatności:

  •  pobranie
  •  przelew
  •  odbiór osobisty towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami praw konsumenta w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których odstąpić nie można. Zwroty przyjmowane są tylko towarów pełnowartościowych w oryginalnie wyprodukowanym rozmiarze.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza  lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w  odniesieniu do umów:

w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb.

Konsument nie będzie mógł odstąpić od umowy zakupu w przypadku, gdy  określi indywidualne cechy towaru, a przedsiębiorca zgodnie z  wytycznymi taki towar przygotuje. Przykładami takich zamówień indywidualnych mogą być przedmioty które zostaną przygotowane w rozmiarze innym niż w tym w którym zostały wyprodukowane, np. jeżeli folia samochodowa bądź listwa samochodowa jest w 30 metrowej rolce, to istnieje możliwość zwrotu tylko w przypadku zakupu pełnej rolki (długości poszczególnych towarów opisane są na stronie internetowej). W przypadku zakupu przedmiotu na metry wg. indywidualnej potrzeby, w innym wymiarze niż fabryczna długość towaru, po przycięciu/przygotowaniu takiego zamówienia zwrot towaru możliwy nie będzie.

 

Reklamacje:

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty przed wysyłką są sprawdzane pod względem wad technicznych lub produkcyjnych.

W chwili doręczenia należy sprawdzić stan zewnętrzny opakowania, czy przesyłka nosi ślady uszkodzenia, np. naruszone opakowanie lub taśmy, wgniecenia, pęknięcia itp.  Po podpisaniu odbioru na liście przewozowym zakupiony towar można obejrzeć w obecności kuriera aby sprawdzić czy nie został uszkodzony , w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, kurier zobowiązany jest do spisania protokołu szkody, który jest wyłącznym dowodem w procesie reklamacyjnym (ubezpieczenie przesyłki obejmuje zaginięcie, uszkodzenie w czasie transportu). Protokół szkody należy wysłać na adres mejlowy, po otrzymaniu sprzedawca niezwłocznie wymienia uszkodzony towar. Protokół szkody powinien posiadać kurier, bądź można go spisać na zwykłej kartce.

 

Poprawnie wypełniony protokół szkody powinien zawierać następujące informacje:

  • data odbioru przesyłki i wykrycia uszkodzenia powinny być identyczne
  • opis uszkodzenia towaru – bardzo dokładny, każde najmniejsze  wgniecenie, naderwanie, pękniecie, rysy itd. (haczykiem należy zaznaczyć  możliwe opcje w raporcie lub dodać opis)
  • dokładny opis opakowania zewnętrznego – krzyżykami należy zaznaczyć  opcje oraz w polu opis wpisać „ORYGINALNE OPAKOWANIE PRODUCENTA,  DODATKOWY KARTON ZEWNĘTRZNY
  • dokładny opis uszkodzeń opakowania – należy zaznaczyć każde najmniejsze uszkodzenie – wgniecenie, pęknięcie, dziury, namoknięcie
  • informacje o zamknięciu – należy zaznaczyć opcje: taśma plastikowa ciśnieniowa, taśma samoprzylepna
  • dokładne informacje o opakowaniu wewnętrznym
  • opis rozmieszczenia towaru w opakowaniu – zaznaczyć, że towar NIE dotyka innych towarów lub kartonu

 

Ochrona danych osobowych:
W związku z przepisami dotyczącymi Ochrony danych osobowych, podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak nie podanie ich skutkuje brakiem możliwości realizacji zamówienia. Otrzymane dane osobowe przetwarzane są przez okres 5 lat oraz w celach niezbędnych (realizacja zamówień, reklamacje, spółki realizujące dostawy zamówionych przedmiotów, rozliczenia finansowo-księgowe, operator płatności online w przypadku płatności przez takiego operatora. Osoby, których dane dotyczą, posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.